Kruhové tance - termíny podzim 2021

19.09.2021 10:01
Zdravím vás v září, v čase, kdy záříte po dovolených... v čase sklizně, kdy můžeme sklízet a ukládat v sobě to příjemné z letošního léta. Je potřeba si dát otázku: " Jaké bylo pro mě léto, co bych ráda, aby mi zůstalo uchováno, takový vnitřní suvenýr. Čeká nás babí léto, čeká nás oživování kruhových tanců, oživování našich setkání.
 
Ráda oznamuji termíny:
  • 9. října v 17 hodin - zrušeno
  • 13. listopadu v 16 hodin - zrušeno
  • 11. prosince v 16 hodin - zrušeno
 
Místo: Pastorační centrum sv. Tomáše v Dobříši
 
 
Mám na vás dotaz: Co byste si přáli změnit, pozměnit, co byste chtěli zachovat...? Budu ráda za každý nápad, podnět, impuls.
 
Ve vyjednávání je i tancování v knihovně, pondělí odpoledne od 14 do 15 hodin, Tanec mezi knihami. Od října 5x setkání, 1x za 14 dní.
(termíny - 18. 10., 1. 11, 15. 11., 29. 11., 13. 12.)
 
Pište, dejte o sobě vědět, zda máte zájem. 
 
Přeji vlídno. Eva F.
Pište, dejte o sobě vědět, zda máte zájem. Přeji vlídno. Eva F.zdravím vás v září, v čase, kdy záříte po dovolených...v čase sklizně, kdy můžeme sklízet a ukládat v sobě to příjemné z letošního léta. Je potřeba si dát otázku: " Jaké bylo pro mě léto, co bych ráda, aby mi zůstalo uchováno, takový vnitřní suvenýr. Čeká nás babí léto, čeká nás oživování kruhových tanců, oživování našich setkání.
 
Ráda oznamuji termíny, vaše i můj kalendář se zaplňuje ...k zaznamenání stojí:
 
 
 
       9.10.  v  17 hodin
 
 13.11.  v  16 hodin
 
 11.12.  v  16 hodin
 
 
 
  
 
Místo: Pastorační centrum sv. Tomáše v Dobříši
 
 
 
Mám pro vás i dotaz, co byste si přály změnit, pozměnit, co byste chtěly zachovat...budu ráda za každý nápad, podnět, impuls.
 
 
 
1.Mám pro vás taky jeden. S kolegyní, která tančí v Praze nabízí, že bychom se mohly jednou setkat a  propojit pražský a dobříšský kruhový tanec. Jsme ve fázi vyjednávání.
 
2. Ve vyjednávání je i tancování v knihovně, pondělí dopoledne od 10-11hodin, Tanec mezi knihami. Od října 5x setkání, 1x za 14 dní.
 
( termíny- 4.10., 18.10., 1.11, 15.11., 29.11.)
 
 
 
Co je důležité, minimálně 8 tanečnic a tanečníků.
 
 
 
Pište, dejte o sobě vědět, zda máte zájem. Přeji vlídno. Eva F.zdravím vás v září, v čase, kdy záříte po dovolených...v čase sklizně, kdy můžeme sklízet a ukládat v sobě to příjemné z letošního léta. Je potřeba si dát otázku: " Jaké bylo pro mě léto, co bych ráda, aby mi zůstalo uchováno, takový vnitřní suvenýr. Čeká nás babí léto, čeká nás oživování kruhových tanců, oživování našich setkání.
 
Ráda oznamuji termíny, vaše i můj kalendář se zaplňuje ...k zaznamenání stojí:
 
 
 
       9.10.  v  17 hodin
 
 13.11.  v  16 hodin
 
 11.12.  v  16 hodin
 
 
 
  
 
Místo: Pastorační centrum sv. Tomáše v Dobříši
 
 
 
Mám pro vás i dotaz, co byste si přály změnit, pozměnit, co byste chtěly zachovat...budu ráda za každý nápad, podnět, impuls.
 
 
 
1.Mám pro vás taky jeden. S kolegyní, která tančí v Praze nabízí, že bychom se mohly jednou setkat a  propojit pražský a dobříšský kruhový tanec. Jsme ve fázi vyjednávání.
 
2. Ve vyjednávání je i tancování v knihovně, pondělí dopoledne od 10-11hodin, Tanec mezi knihami. Od října 5x setkání, 1x za 14 dní.
 
( termíny- 4.10., 18.10., 1.11, 15.11., 29.11.)
 
 
 
Co je důležité, minimálně 8 tanečnic a tanečníků.
 
 
 
Pište, dejte o sobě vědět, zda máte zájem. Přeji vlídno. Eva F.